唉呀

惡靈05我怎麼對這首完全沒印象
一直到金鐘獎楊哭腔王唱我才聽到這首歌

真好聽的歌,聽到原唱我覺得更好聽了
詞曲都很棒唷

 

The walk - 陳科妤
詞曲:陳科妤

I went inside. I was not myself.
我走了進去 我身不由己

I was frozen inside an alien form.
我以不屬於這個世界的形式結成了冰

You stand aside. Your hand on my shoulder.
你站在旁邊 手放在我肩上

But the smoke makes a veil between us.
但是煙霧形成了一層帷幕 阻擋在你我之間


I walk the walk alone no matter whether people know at all.
我獨自一人向前走 不管其他人知不知道

I walk the walk alone to keep my sanity.
我獨自的向前走 來讓自己保持清醒

You know the when I walk the walk alone.
你知道當我孤單前行的時候

I go where no one else can go
會來到別人到不了的地方


I watch you cry for me; you see but I don't see.
我看見你為我哭泣 但是你理解的世界我無法明暸

Because you walk the walk alone.
因為你也獨自往前走著

Thank you for loving me.
謝謝你一直愛著我


Drowning within. Go on, I'm listening.
心裡淹沒著 繼續 我在聆聽

Music to tear you to pieces. You close your eyes.
音樂把你撕成碎片 你閉上了你的眼睛

You cry as you`re playing. But I sense nothing.
你一邊播放一邊哭著 而卻我什麼都感覺不到

So reason on this.
所以,這就是原因


I Walk the walk alone no matter whether people know at all
我獨自一人向前走 不管別人知不知道

I walk the walk alone to keep my sanity.
我獨自向前走 來讓自己保持清醒

You know that when I walk the walk alone.
你知道當我孤單前行的時候

I go where no one else can go.
會走到別人到不了的地方

I watch you cry for me; you see but I don't see.
我看見你為我哭泣 但是你理解的世界我無法明暸

Because you walk the walk alone.
因為你也是獨自的往前走著


Thank you for loving me...
謝謝你一直愛著我......

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Amber 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()