我終於知道我之前看的是什麼才會聽到這首歌了

原來

是夏如芝跟甄秀珍演的世紀愛情夢幻啦

有點不懂我幹麻看這部片=皿=

 

但好久了耶,我居然還記得這首歌

真酷

 

不過Celine Dion的聲音真的很獨特,這首歌我一直重複聽

哈哈,每次只要有我喜歡聽的就會一直重複聽,整個是怪咖

XDD

 

歌詞寫的很棒噢!:)

 

A new day has come - Celine Dion

 

A new day has come

嶄新的日子已至

A new day has come

嶄新的日子已至

I was waiting for so long

我等待了這麼久

For a miracle to come

只為了奇蹟的降臨

Everyone told to me to be strong

每個人都告訴我要堅強

Hold on and don't shed a tear

堅持且別落下淚水

 

Trough the darkness and good times

歷經了黑夜和美好時光

I knew I'd make it through

我明白我已經熬了過去

And the world thought I had it all

而我以為我已擁有了全世界

But I was waiting for you

但是我卻在等你

 

Hush now! I see a light in the sky

安靜!我看到天空一道曙光

Oh! It's almost blinding me

喔!它的光芒耀眼

I can't believe

我不敢相信

I've been touched by an angel with love

我已被天使用愛感動了

 

Let the rain come down and wash away my tears

讓雨滴落下並洗去我的淚水

Let it feel my soul and drown my fears

讓它感覺我的靈魂並消除我的恐懼

Let it shatter the walls for a new sun

讓它為嶄新的太陽粉碎圍牆

 

A new day has come

嶄新的日子已至

 

Where it was dark now there's light

黑暗已成明亮

Where there was pain now there's joy

苦痛已成喜悅

Where there was weakness I found my strength

虛弱中我找到力量

All in the eyes of a boy

盡在男孩的雙眸中

 

Hush now! I see a light in the sky

安靜!我看到天空一道曙光

Oh! It's almost blinding me

喔!它的光芒耀眼

I can't believe

我不敢相信

I've been touched by an angel with love

我已被天使用愛感動了

 

Let the rain come down and wash away my tears

讓雨滴落下並洗去我的淚水

Let it feel my soul and drown my fears

讓它感覺我的靈魂並消除我的恐懼

Let it shatter the walls for a new sun

讓它為嶄新的太陽粉碎圍牆

 

A new day has...

嶄新的日子已...

 

Let the rain come down and wash away my tears

讓雨滴落下並洗去我的淚水

Let it feel my soul and drown my fears

讓它感覺我的靈魂並消除我的恐懼

Let it shatter the walls for a new sun

讓它為嶄新的太陽粉碎圍牆

 

A new day has come

嶄新的日子已至

 

Hush now! I see the light in your eyes

安靜!我看到天空一道曙光

All in the eyes of a boy

喔!它的光芒耀眼

I can't believe

我不敢相信

I've been touched by an angel with love

我已被天使用愛感動了

 

I can't believe

我不敢相信

I've been touched by an angel with love

我已被天使用愛感動了

 

Hush now!

安靜!

A new day

嶄新的一天

Hush now!

安靜!

A new day

嶄新的一天

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Amber 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()