最近聽MP3就是一直反覆聽這首啊

為什麼會知道這首歌這歌手呢

都是因為這正妹啊 !!!!!!

因為這首歌就是分手妝的背景音樂啊 !!!!

 

 

 

 

不過她男朋友應該很慘

一直被網友罵

唉,人家小倆口也只不過是吵架嘛 :P

希望男生不會被罵到受不了抓狂啦 ~~

 

不過聽到這歌,我當下就是狂噴淚啊 Q__Q

可能是當天知道一件令人心碎的事

藉這首歌就發洩一下情緒這樣

 

聽著聽著就聽上癮了

真的很好聽,這首歌有兩種版本

但我喜歡的是這分手妝裡放的音樂版本

另一種版本是比較輕快的,適合心情愉快的時候聽

這版本就比較適合想放鬆心情的時候聽

這聲音很舒服也很乾淨

真適合淨化心靈啊 ~~~~(誤)

XDDDD

 

All About Your Heart - Mindy Gledhill

 

 

I don't mind your odd behavior

我不在意你怪誕的行為

 

It's the very thing I love

那就是我所愛的

 

If you were an ice cream flavor

若你是一種冰淇淋的口味

 

You would be my favorite one

將會是我最愛的那種

 

My imagination sees you

我想像中的你

 

Like a painting by Van Gogh

像是一幅梵谷畫

 

Starry nights and bright sunflowers

那星光熠熠的夜和潔亮的向日葵

 

Follow you where you may go

跟隨著你的步履

 

Oh I loved you from the start

哦 我從一開始就愛上你了

 

In every single way

無論是哪一方面

 

And more each passing day

愛一天天地加深

 

You are brighter than the stars

你遠比星辰更加明亮

 

Believe me when I say

相信我的話

 

It's not about your scars

無關你的傷痕

 

It's all about your heart

只關乎你的心

 

 

You are a butterfly held captive

你是隻被困縛的蝶

 

Small and safe in your cocoon

小小的 安全的 在你的繭中

 

Go on you can take your time

靜待著破繭而出

 

Time is said to heal all wounds

時間會癒合所有的傷

 

Oh I loved you from the start

哦 我從一開始就愛上你

 

In every single way

無論是哪一方面

 

And more each passing day

愛一天天地加深

 

You are brighter than the stars

你遠比星辰更加明亮

 

Believe me when I say

相信我的話

 

It's not about your scars

無關你的傷痕

 

It's all about your heart

只關乎你的心

 

 

Like a lock without a key

像缺了鑰匙的鎖

 

Like a mystery without a clue

像找不到線索的謎

 

There is no me if I cannot have you

如果沒有你 也就沒有我

 

Oh I loved you from the start

哦 我從一開始就愛上你

 

In every single way

無論是哪一方面

 

And more each passing day

愛一天天地加深

 

You are brighter than the stars

你遠比星辰更加明亮

 

Believe me when I say

相信我的話

 

It's not about your scars

無關你的傷痕

 

It's all about your heart

只關乎你的心

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Amber 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()