不知道欵

聽了這首歌就會一直想那歌詞

聽了三四天Christina Aguilera的精選輯

原來裡面好幾首常在電視上播放的歌都是她唱的

 

Save Me from Myself - Christina Aguilera (克莉絲汀)

It's not so easy loving me
愛上我不是件容易事

It gets so complicated
你面對的一切

All the things you gotta be
都那麼複雜

Everything's changing
事事都在變

But you're the truth
就你不變

I'm amazed by all your patience
我好驚訝那些我讓你經歷的一切

Everything I put you through
你竟都能耐心等候


And when I'm about to fall
當我快跌倒時

Somehow you're always waiting
你總能用你打開的雙臂

with your open arms to catch me
在那等著抓牢我

You're gonna save me from myself
你將拯救我

From myself, yes
是的

You're gonna save me from myself
你將拯救最深處的我


My love is tainted by your touch
你的輕觸感染了我愛戀的氛圍

Well some guys have shown me aces
是有些不錯的人

But you've got that royal flush
但你就是我的首選

I know it's crazy everyday
我知道每天都這麼瘋狂不定

Well tomorrow maybe shaky
也許明日搖搖欲墜

But you never turn away
但你從不轉身離去


Don't ask me why I'm crying
別問我為什麼哭

'Cause when I start to crumble
因為每當我快崩潰時

You know how to keep me smiling
你總是讓我破涕而笑

You always save me from myself
你將拯救我

From myself, myself
拯救我

You're gonna save me from myself
拯救最深處的自我


I know it's hard, it's hard
我知道真的很難

But you've broken all my walls
但你已攻進我的心牆

You've been my strength, so strong
你是我的力量


And don't ask me why I love you
也別問我為什麼那麼愛你

It's obvious you tenderness
顯然你的溫柔體貼

Is what I need to make me
是使我成為一個更棒的女人

A better woman to myself
更好的自我最需要的力量

To myself, myself
為我自己 我自己

You're gonna save me from myself
你將拯救最深處的我

 

這首懶得找試聽啦,哈哈

隨便google一下應該都聽的到一一"

arrow
arrow
    全站熱搜

    Amber 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()